9 Ocak 2013 Çarşamba

Bahara İki* Kala


'Bahara bir kala' adlı iki şiir. Bahara iki kala.



BAHARA BİR KALA
Bahara bir kala

Gökyüzü ikiye ayrılacak;
Sen ve ben olacak.
Biz olacağız belki de,
Hiç olmadığımız kadar.

Bahara bir kala 
Dileyeceğim  seni  yağmurdan.
O yağmurda arınacağız
Ve hiç olmadığımız kadar temiz olacağız.
Belki de birbirimizin…

Bahara bir kala duracak saatler.
Tüm düşünceler kalkacak ortadan,
Duygular kalacak sadece.
Sen,ben,yağmur,gökyüzü…
Ve aşk

Kurtaracak götümüzü.


|Sancho Panzo/Yancı|

BAHARA BİR KALA
Bahara bir kala,
Sana güneşi vereceğim.
Hiçbir zaman ısınamayacağın.
Demiri döven işçi gibi.

Bahara bir kala,
Yüzlerce sayfa atlayacak takvim.
Sanki her zaman sevişiyormuşuz gibi.
Bize inat, atlayacak.

Bahara bir kala,
Bahar kalmayacak.
Gözlerin, bacakların kaçacak.
Bana inat, kalmayacak
Kaçacak.
|ASD|

2 yorum:

  1. Kurtaracak götümüzü ne abi.Tamam bir insanı düşlerken götün de ağrıyabilir.Kalbi götünde atan kızlar yok mu ? Onlar da varlar biliyorum.Düşündükçe ne kadar seviniyorum bir bilseniz.Ama bir şiire yakışır mı bunlar ? Bu kadar güzel giderken hemde.

    YanıtlaSil
  2. kafiyeden kim ölmüş?Ama bir şiire de elbet yakışabilir.Aslında çok düşündüm bunu.Zaten şiirin orijinali de böyle bitmiyordu.Sıradan bulduğum ve farklı bişey olsun istediğim için öyle yazdım.Aslında biraz daha geniş bakabilirsek hayatımızı güzelleştirmenin tek çaresi aşktır gibi bir anlam da çıkıyor oradan ki ben o anlamı sevdim.

    YanıtlaSil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.