30 Ocak 2013 Çarşamba

Sevmek Zamanı (bir resme aşık olmak üzerine)


Uyuyamadım bir gece daha
Siyah beyaz bir filme takıldım.
Uyumayalım bir gece daha
Gece bitmese…

Her neyse,nerde kalmıştık?
Film diyordum.
Yağmur sesi güzel bir efekt oluyordu
Filme.
Islak dans ediyordu siyah ve beyazla
Biz yatıyorduk.

Bir ağırlık vardı kolumda
Kolumda yatıyordun.
Diğer kolum da karnındaydı.
Biraz kilo mu aldın?

Neyse sen bunları boşver,film güzel.
Hep bu filmi izlerken hayal ettim ikimizi.
Sen izle,ben de sana ne yazacağımı düşüneyim.
Neye benzetsem ki seni
Pencereden bakıyorum;
                              en uzakta yıldızlar var.

O yazmasa ben yazardım
‘Ne de güzeldi
                      beraber izleyemediğimiz filmler.’

  |Mertkan|
  (Yancı)

2 yorum:

  1. Sana bir şey anlatayım mı? Kesin çok sevceksin

    YanıtlaSil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.