28 Şubat 2013 Perşembe

BİR'LİĞE TESLİM OLUNMAZ,BİR'LİĞE KATILINIR!




Bir daha mı?
Bir sen mi?
Bir ben yokum ki
Bir de sen yoksun.
Bir de o var..

Birde ne var bu kadar?
Bir desen,bir daha bir demiş oluyorsun.
Bir daha bir de yine bir eder.
                           -etkisiz eleman işte-
Bir o kadar etkisizim işte.

İlk olarak bir yaşındayken ben
                             -bir yaşımı hatırlamıyorum-
Orta birde
              çok ortadaydım.
Lise birde
               karnemde bir vardı.

Bu birle başladı sanırım
Her şey birden oluştu.
      Birdenbire!
Bir zaman sonra
                    dondurma almaya gittin
                                                       bir yerlere.
Hatırlıyorum;gecenin biriydi.

Bir ben miyim
Satürn Lisesi’nden mezun olan?!

Birlere doyamadım.
Birilerine.

-Deli Cenk’e ithafen.

|Mertkan|
(yancı)


19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bu çocuk da yazar.ben ufakken suya bu dermişim.ş harfine dilim dönmüyor da benim.o şekil.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. su şu.sizinle daha önce suşuşmuş muyduk?

      Sil
  3. susalim , suşuşalim. suşi , yermin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gergin nermin.suşiyle rakı balık yapılıyorsa yerim.

      Sil
  4. rakı suşi yaparız. ama nermin yok.

    YanıtlaSil
  5. ah bir de rakı suşisinde balık olsam..

    YanıtlaSil
  6. Bir insan diyorum ya.Bir.
    İnsanlar olsun istiyorum.İki.
    İki insan..
    Kıyafetler,mesafeler nedir ki.
    İlk sarılmalar unutulmuyor.

    YanıtlaSil
  7. gidenler ne zaman döndüler ki

    YanıtlaSil
  8. Diğer ihtimali düşünürek eğer;belki de gidenler zaten oradaydı ve dönmüş oldular.Ama oldukları yere döndüler,olmaları gereken yere değil.

    YanıtlaSil
  9. zincirleme bi durum gibi. fakat bu zincirin son halkası magdur durumda. hiç âdil degil. hayat ne zaman âdil oldu sanki.

    düşûnürek=düşünürsek.

    YanıtlaSil
  10. Adil vardı maaallede bilir misin?O değil de şapkalı a'yı nasıl yaptın ya..

    YanıtlaSil
  11. adil ölmüş

    YanıtlaSil
  12. Adiloş bebe var bi de.Cem Karaca'nın.

    YanıtlaSil
  13. Bunlar engerekler ve ciyanlardır
    bunlar ekmeğimize aşımıza göz koyanlardır
    tanı bunları
    tanı da büyü

    - "da" ayrı

    YanıtlaSil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.