3 Şubat 2013 Pazar

Buzdolabı Havlu İlişkisi

Hayatın benzerliklerine hayranım.
Buzdolabına havlu koyan arkadaşım var.  Kimya bölümünde okuyor. Sordum:
-Abi niye havluyu dolaba koyuyon? Hava zaten eksi 65 derece?

Adam bana öyle bir açıklama yaptı ki. Havluyu değil buzdolabına koymak, kara gömesim geldi.
+Ortah şümçük vücüt ısım duştan çıkınca düşüyür. Dolaptaaki havlıyı da sarılınca bi kat daha düşüyür. Ama giyünmek içün çıkarınca havlıyı heman ısınıyam. Ondan godum.



Mahallemizde bir kız vardı. Adını hatırlamıyorum. 7 yaşındaydım. Karşı taraftaki evin arkasında incir ağacı vardı. Kayalıklar falan. Orası tamamen çocuklar için oluşturulmuş bir doğa harikası. Annem evde oturuyor. Antalyanın sıcağında saat 13 civarı sokakta sikikler ve çocuklardan başkası bulunmaz. (Ben çocuk tarafına giriyorum, kız ise... O da çocuk) Mahallenin fırlaması olarak incir ağacının altında sümüğümle oynarken bu kız geldi yanıma. Evcilik oynayalım muhabbetine girdi. Sen baba ol ben anne dedi. Amına korum ama diyemedim. Sonrasında ben işten gelmiş gibi yapardım; boynuma 8 numara sera ipi geçirip, kravat olarak kullanarak. Hoş geldin öpücüğü yok mu? dedim. Bu koşa koşa gitti evine. Apartman çocuğuydu. Koşarken de bağırıyordu 'söylücem annemeeeğ'. Abisi beni döver, annesi bizi evlendirir, babası da okuldan alır beni düşüncesi ile eve gittim. Kapımız yeşil, demirden; çıkma bir kapıydı. Kapıyı çarptım hemen oturdum kapının arkasına. Başlatım 'uf ya salak kız' 'mal şey' demeye. Annem geldi. 'Noldu oğlum?' dedi. Böyle böyle anne. 'Oynuyoduk, işten geldim dedim öpmeye çalıştı. Ben de kaçtım geldim hemen. Tuttu bi daha öpecek oldu zor kaçtım anne' dedim. O kadar iyi rol yapmışım ki ağlamaya başladım. Zaten 7 yaşında ağlayacağınız şeyler size bağlı. Büyüdükçe amınıza koyuyorlar. Kendinize ağlayacak kadar bile zaman ayıramıyorsunuz. Annem hemen bi sarıldı tamam oğlum işte ben gider konuşurum onlarla dedi. 'YOK ANNE! NE KONUŞMASI! BIRAK YAPTIKLARIYLA KALSINLAR!' dedim. Göt tehlikede tabi.
İşte kızı öpmeye kalktım, duşa girdim.
Anneme yalan attım, havluyu buzluğa koydum.

2 yorum:

  1. aga nedense okuyunca aklıma şu geldi.'sıktım memikleri böyle nonnik nonnik'.

    YanıtlaSil
  2. Aklıma geldi yazarken. Girsem mi o muhabbete dedim. Ee bi hayalet değiliz sonuçta. Hayal et artık.

    YanıtlaSil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.