5 Şubat 2013 Salı

In'cerit'ion (bkz: inception)


Ders tarih. TBMM'nin kuruluşunu mırıldanan hoca, 70 kişilik sınıfın içinde bulunan 60 kadar kızı etkilemek için dersin içerisine saçma sapan espriler katıyor. Hava güneşli ve rüzgarlı.
Party Hard.

Dün gece son biramın, son yudumunu alırken aklıma 'ulan yarın ders kaçtaydı?' gibi bir soru geldi. Saat 8:50'de ders. 'Hiç uyumasam mı lan?' diye düşünmüştüm. Uyudum mu uyumadım mı bilmiyorum.

 Birayı körükledikten sonra, sabah oluşan ağrıyı bilirsiniz. Kafamda o ağrı. Midem boş ve bulanık. Uykuluyum. Derse girdim. Geç kaldım hatta. Aksesuar olarak yanıma aldığım çantamı en arkadaki sıraya bırakıp resmen yatar pozisyonda kafayı koydum. Hoca biraz mırıldandı. Rahatsız etti. En son 'olum kalk' dedi adam. O derece ibnenin önde gideniyim işte. Kalktım bir şey demeden. Hala laf sokuyor. 'Buraya yatmaya mı geliyorsunuz siz?' 'Burası üniversite! Bir bireyi en doyurucu olan yer ama aç olmayanlar var sanırım?' gibi şeyler. 'ulan' dedim mırıldana mırıldana. Taşaklı bir konuşma yapacağımda kullanırım bunu. Bir de 'o değil de' var. 'madem üniversite burası, kitap okurum ağbi.' Açtım çantamı. Başladım kitap okumaya. Neşet Baba'nın hayatını anlatan bir kitap. Hemen atladı hoca.
-Oğlum kitap niye okuyorsun?
+Kitap mı ne niye ok...
-Kaldır o kitabı.
Ukalalıkta da üzerime tanımam. O denli ibneyim işte. Tuttum kitabı havaya kaldırdım.
-Oğlum dalga mı geçiyorsun? Kaldırsana kitabı!
Şimdi kafamdan kuruyorum senaryoları. Bu adam 'okutman' yani profesör, doçent, doktor falan olamamış. Kafa gitmiş olabilir. Yaşı da ilerlemiş azıcık. 'fazla zorlama yusuf' dedim. Kitabı koydum çantama. Ama pezevenk hala devam ediyor. İlla 'yusuf gel laf sok 70 kişinin ortasında bana. Rezil olayım. Seni de bırakayım bu hayatının her döneminde olan dersten diyor.'
-Valla kareteye yazılcam ya.
(Sınıfın salak kızlarından gülüşmeler)
+Karate hocam. Karete diye bir şey yok.
-Şuna bak, entellektüel bi' de?
+Entelektüel hocam. Tek le ile.
-Numaran kaç senin?
+12 hocam.
-Koca İİBF'ye 12inci sırada girdin sen ha?
+12inci değil hocam. 12nci. Arada i yok.
-İstersen araya i koyalım?
+Yok hocam. Yastık makül.
-Makul da olabilir?
+Tamam 9-1 olur. 1 tane gol attınız diye, doğuştan gelen laf sokma yeteneğimi bırakmam. Neeee bırakçakmışım? Sapıklığın alemi yok! Kerttirttirmeyin bana gözlüğünüzü!
-Hadi bi git çay iç gel.
+Haah şöyle. Bizim dilden konuş az.
-Silleyi vurcam ensene.
+Ensene boyyıl.
-O kim?
+Bilmiyorum da çok basit bir espriydi.
-Odanı havalandırıyor musun sen?
+Yok hocam. Oksijen yok bizim odada. AT gibi gece karbondioksit tüketiyorum. Gündüz de oksijen tüketiyorum. Kendime yeterim yani. Bence her türlü giderim var. Kendime. Kendi. Şeker kız candy. Olsa da yesek. Anime tadında. Anime eli değmiş gibi.
Yaram içerdeeeeee
Amana goduum. Burayı terket!
Laf sokmalara doymadın hocam.
Uyanır gibi oldum. Önümde oturan kızın saçı ağzıma girmiş. Ağzımdan ufak bir salya sıraya yayılmış. Gözlüğüm yamuk bir şekil almış. Suratımda kolumdaki düğmenin izi çıkmış. Millet bana bakıyor. Direkt çaktım durumu. Şu an herkes bana bakıyor. Hoca da dahil olmak üzere. Az sonra hepsi gülecek. Yerin dibine sokacaklar beni. Hoca gözlüğün üstünden baktı

'Buraya yatmaya mı geliyorsunuz siz?'

Ulan Inception mu çekiyoruz be pezevenk.

'Pardon hocam. Özür dilerim'

Hay senin ANİME koyayım !

|ASD|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.