22 Şubat 2013 Cuma

Mafyalar da karanlıktan korkar.


Saat 02.40. Yürüyerek yurda gidiyorum. Yurda yaklaşık 20 kilometre var. Mavili sarılı bir siren. Yavaşça yaklaştı.
-İyi geceler. Kimlik.
+İyi geceler abi. Buyur.
-Olaydan haberin var mı?
+Ne olayı ağbi?

-Olay oldu olum dünyadan haberin yok mu? Duymadın mı sesi?
+Yok abi?
-Emniyete hadi.
+Olayı görmedim neyine gidiyorum emniyete?
-Fethiyeli değil misin sen? Üstünde de parka var?
+Doğru da olayla alaka yani... İyi gidelim.
Aynen bu konuşma geçti aramızda polisle. Ufukların evinin orada dükkanın camını mı indirmişler dükkanı mı indirmişler bir şeyler. Girdik emniyete. Beyaz bi kağıt. Bilmem ne tarih bilmem ne madde bilmem ne cadde üzerinde seyir halinde giden 189655..... numaralı Yusuf Cerit adlı şahıs falan. Ulan dedim nereye düştük. Yazdım, 'belirtildiği üzere seyir halinde gidiyorken kimlik kontrolü amacıyla emniyete kadar götürüldüm. Olaylarla bir ilgim yok' Bu defa başka bir emniyet görevlisi geldi.
-Doğru mu?
+Evet.
Dışarıya doğru bağırarak:
-Lan niye alıyonuz bu adamı!?
-Tamam olum çık sen.
+Sicil temiz miymiş?
-Temiz. Öyle kalsın.
+Eyvallah.
Çıktım emniyetten. Yurda ne güzel 20-25 kilometre yürüyecekken, bu mesafe 30-35 kilometreye çıktı. 'Başını önüne düşür, usul usul yürü Yusuf' dedim. 1 kilometre anca yürüdüm. Motorlu bir eleman.
-Nereye?
+Böyle böyle, yurda gidiyorum.
-Ünüverstenin ora?
+He.
-Atla.
Atladım elemanın arkasına. 15-16 yaşında ya var ya yok. Gözler mosmor. Tutamadım kendimi.
+Sen nerden nereye kardeş?
-Pederle atıştık biz. İçmiş gelmiş yine evi ayağa kaldırdı.
+Hadi ya. Üzülme siktiret.
-Neyse, siktiret.
Üniversitenin girişine doğru yaklaştık. 'Ben burdan gideyim. Üşüdüm biraz' dedi. 'Tamam dostum. Eyvallah. Sağ olasın' dedim. Ön kaldıra kaldıra gitti. Saat oldu 4-5 bilmiyorum artık. Yurda girdim. Televizyonun sesi sonuna kadar açık. Işıklar açık. Musluk açık. Noluyo amına koyım dememe kalmadı. Durmuş:
-Accık sessiz olun amuha goyum uyuyok burda.
+Abi televizyon musluk ışık falan açık?
-Duşa girecektim, televizyon açık kalmış. Uyudum kaldım işte?
+Kaç saattir uyuyon?
-Ne bilem ben.
+İyi abi. Hayırlı işler.
-Işığı kapatma Yusuf.
+Neden?
-Karanlıkta uyuyamıyorum.
+Eyvallah.

ASD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.