9 Şubat 2013 Cumartesi

Popo'ler kültürünüzü sikerün.


Neşet Ertaş'a soruyorlar.
-Bektaşilik var mıdır sizde?


'' Şimdi efendim, herkesin bireysel bir görüşü vardır. Benim bildiğim, şimdiki görüşüme göre, bütün insanoğlunun canı aynı candır. Bu bedenlerimizde hepimiz birer ruhuz. Ama ayrı ayrı ruhlarız. Gözümüz dünyaya açılan penceredir ve herkes kendine göre görür dünyayı. Evet, bize hem Abdal hem Bektaşiler derler. Ben demiyorum. Neden? Ben kendi görüşüme göre yürüyorum. Ben; şu Abdal, şu Bektaşi, o şu, bu o demem. Biz bir anadan doğma insanız, insanoğluyuz. Ama bize Bektaşiler derler. ''

Sen kimsin abi? Abi dediğime bakma sayın bayan, siz de işin içindesiniz. Tamam Murat Abi seni listenin başına yazdım zaten.

Sen kimsin abi? Bilmeyenler için söylüyorum, benim çevremde genelde hippi takılmaya çalışan, gamsız, nerede akşam orada sabah tipler mevcuttur. Biz de öyle olabiliriz orası ayrı. Gol atmaya çalışma sikerün. Az çok bellidir felsefe. Tüketim çılgını olmamak lazım. Giydiğin kazak örtüyor mü senin memişlerini? Tamam bitti olay. Karşı taraftaki adamla gözünde gözlük olmadan da iletişim kurabiliyor musun? Ee?
İlla isim vermem gerekecek. Hepsinle atışmak zorunda kalıcam. Bu yüzden yazıya devam etmek istemiyorum. Doluyum bayağı. Felsefenizi ya da düşüncenizi benimsemiş olmak için benimsemeyin. Dünyanın en havalı, götü kalkık, artist ve ibne adamı-ya da kadını- olsanız da selam veririm ben size. Sizden selam da beklerim. Beyniniz ilgilendiriyor beni. Beyniniz olmadan yaptıklarınız değil.

Özet: Popüler kültürün uşağı olanların amına koyayım.
Özetin özeti: Kasmadan yaşamayı deneyin bir güncük.

|ASD|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.