28 Şubat 2013 Perşembe

'Saygınlık' [Cevap]


''Adsız27 Şubat 2013 21:58
saygin insanlar geldi aklima. birde normal halktan olanlar. sayginliktan bayginlik gelen halktan. ''

Şimdi takıntım var efendim. 'bir de' şeklinde yazılır.
Sevmek ne uzun kelime, saygınlık ne kısa.

Abi saygınlık benim kafamda şöyle bir şeydir. Zeki, kurnaz ve erdemli adam saygındır. Statü kazanmadan da saygın olunabilir. Devlet makamları geliyor akla direkt saygınlık deyince, ülkemizde. Ülkümüz bunu yıkmak. İlkemiz, bunu anlatmak. İlkimiz ben ve Yancı. Cenk vardı Fethiye'de. Gören birisi 'deli la' der. Adamla oturup muhabbet çevirince kafanı beceriyor. Yani bu 'tutamaksorunu.blogspot.com'u cebinden çıkarır adam. Resim falan yapıyordu. İlaçlarla ilgileniyordu. Gerçi Yancı daha iyi bilir ama. Çok dar bir konuya girdiniz sayın Adsız. Benim kafa da 2 saatlik muhasebeden çıkmış zaten. Hayırlı işler bana (KIVIRAMADI)

1 yorum:

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.