16 Şubat 2013 Cumartesi

Yazı amına koyım. Bildiğin yazı işte.


-Benimle uyuyacak birisini aramıyorum ki?
-Neden yalnızız abi?
-Nevin yalnızlığı olum. Nevin adında birisinin yalnızlığı.

-Mahmut Tuncer ve Ankaralı Namık çalacak o zaman! Yurdakul da gelecek. Mertkan da. Gelecek lan herkes. Sikerim!
-Bi gün alırsın olum paket. Deme öyle. Ben de öyle başladım hep.
-Başlarım lan!
-Aslan gibi göğsü zıpallar içinde. Orasını bilmiyorum şarkının.
-Kimseyle konuşmaz dal gibi titredi? Dağ gibi mi yoksa? Abi dağ titrer mi? Adam dağ gibiyse hani. Yok yok boş o iş. Boş ver.
-Gelmese de benim tercihim senden yana. Amına korum dünyanın.
-Kedi canını seni. Hani girmemişsin bizim siteye?
-İnsan gibi yaşamak herkesin hakkı. Bu yüzden at gibi yaşamak lazım.
-Nabıyon abi şu an sen? Aklından ne geçiyorsa yazıyor musun? Parmaklarım yetişemiyor lan.
-Nasıl?
-Ağladıkça.
-Avladıkça.
-Patat aklıma geldi.
-Suavi konserine gidecek miyiz? Mersin 68liler Derneği getiriyormuş Su Abi'yi. Ama MERADA otelinin salonunu kapatmışlar. Ulan sahilde yapsanıza pezevenkler. Bi de giriş ücreti 30 lira mı olur?
-68 lira mı olsun abi?
-Uğruna yaşama o zaman. Uğuruna yaşa. Uğuruna ne gelirse. Uğursuzsan bizim mahallede vardı. Danacı soyadı. Sanayide 12 kişinin arasına pıçakla dalmış.
-Başım belada.
-Belada inecek var abi. Belalı mısınız? Evet. İçinden mi?
-Cızırt cızırt cızırt.
-Köpek gibi yağmur yağsa da altına işesem. İşte romantizm.
-Samanın olayım ye beni!
-Yasal mermisiyle bir polis yaklaşmakta. Oo Yurdakul hoş geldin.
-TutarsızlıkSorunu
-Neğ ayvanı bea.
-Susurluk ayranı abi.
-Susun bi.
-Çaydanlık kadar kutsal bir şey yok şu ülkede.
-Özet olarak seviyorsun. Bunun atı, öküzü, köpeği mi olur? Ahh Müjgan.
|ASD|

2 yorum:

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.