25 Mart 2013 Pazartesi

ASD turn back.

Niye havalı bir giriş yaptım bilmiyorum. Ama son 16 saatim ne kadar sikko geçmiş anlayacaksınız.
  • Odaya geldiğimde yatağımda bir yabancı...
    Yok lan karı falan atmadık gelir gelmez. Akşamdan elemanlar kafayı buluyor, 3 kişilik odada 7 kişi kalıyorlar. Allahtan, ya da Atlardan bilemiyorum, tuvalet boştu da orada oturdum.
  • Bilgisayarım yok...
    Evet baylar kadınlar. Odaya geldiğimde bilgisayarımı da bulamadım. 412de kalan Fahri PES mi oynayacakmış neymiş. Ne zamandır onda bilgisayar diye sordum. Cevap: Sen gittin o da gitti işte. Gelir ara şimdi.
  • 16 saat boyunca sakin, 16 dakika atarlı...
    Yahu 16 saat boyunca yanıma kimse oturmadı koca otobüs tıklım tıklım giderken, Otogardan üniversiteye gidene kadar (16 dakikalık kısım) iri yarı bir adam oturdu. Gerçi ben onun yanına oturdum hakkını yemeyelim şimdi. Koca bi çanta sırtımda. Yani kucağımda. Kolumda fotoğraf makinesi. Elimde telefon, cüzdan... Mırıldanmaya başladı adam. Bi bakış attım ama bin bakış yedim.
    -Accuk ileri gaysana. Nerde inçen sen?
    +Forum abi. (Çantanın kolunu çektim kendimden yana, dolmuş okula giden kardeşlerimle dolmuş)
    -Ben senden erken iniyam.
    +Anladım.
    -Accuk çeksene çantağı
    +Peki (Çantayı çektim ama bir laf daha gelsin de patlayayım diye bekliyorum)
    -Oldu tamam. Aferin.
    BU DENİR Mİ LAN BANA! HAYATTA TEK TAHAMMÜL EDEMEDİĞİM LAF! BEN BU YÜZDEN ENİŞTEYİ BIÇAKLADIM! Sesi yükselterek:
    +Abi 16 saat yolculuk yaptım bi sorun çıkmadı şurada 16 dakka sabretçen bi duramadın yerinde ya. İniyom az sonra bekle bi ya!
    Dolmuşçu aynadan beni kesmeye çalıştı. Adam bi irkildi o ileriye çekildi, cama doğru. Sonrasında klasik giriş ya da bitiriş cümlesi:
    -Mömleket neresı kı seğin?
  • Sabah gelir gelmez kustum...
    Yol tutmuyor beni. Ama o ışıklar kapanınca millet ayakkabıyı çıkarmaya başlıyor ya... Dayan oğlum dayan oğlum derken saat 6 gibi uyuyakaldım. Normalde otogarda inmiyorum. Uyudum kaldım amk mal gibi. 25 dakka daha gitsek Adana'dayız lan! 'Otogarı geçtik mi!' diye sabah sersemliği ile (Evet 20 dakika anca  uyudum) bağırdım. Muavin fırladı resmen. 'Yoh daha var. 5-10 kilometre'
  • Saat 8.52 şu an. 9.00'da ders var ve ben hala Durmuş'u bekliyorum. Fahrinin yanına gitti. Hem bilgisayarımı getirecek hem de şeker getirecek. Sabah çayı şart.

    Ha bu gönderiyi ise Durmuş'un Windows 2000 işletim sistemli bilgisayarından yazıyorum.

    |ASD.|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.