30 Mart 2013 Cumartesi

BENİ BAĞLAMAZ



               Bitiyor cigaram,
Son fırtımı çektim içime,
Zıvanadaki o acı tat
Tanıdık tattı.
Eridi mum,
Martın serin akşamında
Gömüldüğüm karanlığa
Yuvarladım son shot'ı da
Kafamın güzelliği
Hayallerim , düşüncelerim
Tanıdıktı hepsi.
Monotonluk akıyordu her yerimden
Bu his , her şeyden daha tanıdıktı.
Adı üzerinde be adam
Manatonluk amınakoyim.
Kafam bi dünya,
Düşüncelerim ağır geliyor artık.
Bedenimin çıkamadığı dağlara , gidemediği yerlere
Yapamadığı şeyleri
Aklım yapar oldu artık.
Halisülasyon ne bok şey be.
Yaptığımı zannediyorum ,
Cesur ve özgür hissediyorum.
Halbuki korkların bayrak tutanıyım.
Ulan be adam ne korkaksın.
Sevgi , mutluluk , özgürlük yok burda.
Sana.
Sana sadece monotonluk var ben varım.
Cigara alıcak paran da yok votka alacakta.
Halilerinde yok artık..
Kaldık başbaşa monotonlukla.
Kolay gele size , ben geziye çıkıyorum.
Everest ilgimi çekiyor bu aralar , hep çekmişti zaten.
Geberirsiniz inşallah.
Bıraktığım şekilde kalın mazallah farklılık olur:
Adı üzerinde monotonluk be adam.
Sikeyim sizi.
Bıraktım bedeni , bıraktım her şeyi.Çıktım evereste baktım aşağıya baktım , verdim ateşe kendimi yuvarlandım eteklere.Kartal gördüm bir tane.Hep sevmişimdir.Özgür ve güçlü hayvanlar.Aynı şuanki 'ben' gibi.Hayatın iplerini kendileri tutuyorlar.
Gittim Kübaya.Puro denemek istedim hep.Che'nin yanına oturdum.Bir cigara bir puro derken anlattı : özgürlükten bahsetti.Sikeyim senin özgürlüğünü dedim benden özgürü mü var dedim.Tokat gibi vurdu ibne , beynime.Bir şeyler geveli : neyine özgürsün gibisinden.Devam ettirmedim sözünü kırdım boynunu.Çok ukala geliyordu zaten pezevenk.
Sevdiğim kadının yanına gittim.Zevki yerindeydi her zamanki gibi açmıştı Pink Floyd şarabını yudumluyordu.Slim sigarasından orospu tutuşuyla bir fırt aldı ve üfledi.Hep tahrik etmiştir bu beni.Fix hareketiydi , işe yarardı her erkek üzerinde.Oturdum yanına , yıllardır yapamadığım şeyi yaptım.Oturdum , lafladık biraz mutluluktan bahsetti.dedim ki hayatımın aşkına : senin neren mutlu lan mutluluğun anlamını bilmiyorsun sen dedim.Küfür edemedim , sevmezdi ama içimde kalmıştı.Neyse seviştik , shine on you crazy diamond çalıyordu ilk günki gibi.Sonra dedi sen bunun gerçek mutluluk olduğunu mu sanıyorsun dedi devam etti zevk sigarasından bir fırt daha alırken.Asıl mutluluk dedi , gerisini getiremedi soktum kalbine bıçağı.'Boştu' içerisi zaten hep duygusuz orospunun tekiydi.Orospu dedim güldüm.Vitrinden viskiyi aldım kanlı cesedin karşısına geçtim.The End açtım , söyledim , dans ettim , küfür ettim , içtim , küfür ettim.Kahpe karı plaklarımı saklıyordu.Siktir oldum gittim.Hep gitmişimdir zaten.
En sonunda dövdüm eve.Monotonluk yerinde benim 5 para etmez beden yerinde.Ağzınızı sikeyim dedim.Geçtim yerime yanana zıvanayı bastırdım kül tablasına kokusunu sevmezdim hiç.Ayağa kalktım.Gezindim , düşündüm.İbne Che'yi orospumu ve kartalı düşündüm.Anladım neyi söylemek istediklerini , anlamak istediğimi anladım ya da.Nihali ölüm.Orada onları bir daha öldürcem amınakodumun che'si.Geçtim 'asıl yerime , girdim bedenime.'
Ayılmıştım , hiçbir şey düşünmüyordum.Gittim kemerimi çıkardım doladım boynuma.Asmadan önce yapmam gerekeni yaptım.Camdan aşağı işedim , hep yapmak istemişimdir.Sövdüm bir kere daha.Allaha şeytana meleklere ona buna.Tabure koydum vantilatör çakması kocaman şeyin altına , bağladım tepeye.İttirdim tabureyi kırılmadı boynum , şansımı seveyim.Çırpınırken bastım küfürü : Adios , amınakodumun piçi.
Hep yapmak istemişimdir.Monotonluk gitti ben gittim mum eridi , cigara bitti , şişe devrildi.Ben öldüm , allah öldü , şeytan öldü , che öldü , kartal öldü.O orospu ölmemiştir kancık karı torunumu bile gömerdi.

|mMmert Bağlar|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.