3 Mart 2013 Pazar

S.O.S.


+Rüyamda Cenk Taner’i gördüm.Bi konser sonrası ayaküstü bi sohbet ediyorduk kaptanla.
Sohbet dediysem; ’sen kaptansın,bi gemidesin.(şarkıların,kitapların falan var).Ben gemisiz kaptanım,hani gemi olsa ortalığın .mına korum.Buz dağı g.tüme girecek olsa bile şeyaparım yani o gemiyi o şekil.’
+Ah o gemide ben de olsaydım diyecekken zor tuttum kendimi.Adam güzel olduğu için aldırmadı bunlara,gerçe benim kafam da güzeldi.Kitap falan çıkarmış bu adam.Bulamıyoruz abi kitabını dedim.Biz de çıkarıcaz ama sen de onu bulamazsın dedim.Biz zaten çıkaramayız paramız yok o kadar,duvarlara yazıyoruz hem daha güzel oluyor,hem de para vermeden okunabiliyor.Dedim de dedim yani.Kaptan duvara yazma muhabbetine takıldı baya,önemli bişey söylemişim gibi geldi ona.Ama ben düşünmeden söylemiştim,zaten rüyada neyi düşünüceksin ki lan.Bu arada tabi takılmadan da edemedim;herkes çıplak hatun görürken rüyasında,ben niye yapamıyorum bunu.Onlar BEŞKAZA ÇOCUĞU DA BİZ O.Ç. MUYUZ LAN?!
-da ayrı abi tamam ayrı yazdım zaten.Da da da.Yaşasın Dadaizm!
Bu kadar düşünüp sadece iki-üç cümlesini söyledim ona.Baya bi sessizlik olmuştu ve ben yeni yeni fark ediyordum bunu.Rahatsız etti bu sessizlik beni. –zaten hava soğuk sigara içme yasağı yüzünden kapı önünde it gibi titreyerek içiyoruz sigarayı-
Sessizliği bozmak için aklıma ilk gelen şeyi söyledim:’Aynı duvara işer miyiz?’
Bıyıkaltından bi güldü.’Çişim yok be oğlum’ dedi.’Gelince haber verirsin’dedim.
Çok diyorum ya.Bu kadarı çok yani,işemek kadar dayanılmaz.Bu kadarı çok,denizin maviliği kadar sonsuz.Bu baş ağrısı da yeter.
’’Acılar sever bizi,bu kadar yeter.’’
Hızla döndüm kaptanın yanına.Sen söylemesen ben söylerdim bu lafı dedim.Sen de çok şey söylemişsin dedim.Hala diyorum,hala diyorsun.
Sonra bi pazarda buldum kendimi.Bilinçaltı böyle bişey işte.’’Her Pazar kalbimde azar azar’’ diyordu bu adam,ondan olsa gerek.Ya bu pazar benim beynimde değil mi zaten.Beynimin içinde bağırıyor pazarcılar ve ben kafamı dinleyemiyorum.En çok bağırana ‘Abi iki Dakka fütüytüt yaa’ diyorum.Adam ‘İki kilo İsmail Türüt mü?’ diyor.
’He dayı’ diyorum he.Kaba etinden ver ama.İsmail’in götüyle horon tepiyoruz bi de pii.
İSMAİL GEÇERSİZ BİR PROGRAM TÜRÜTTÜ!
Tam o esnada bi de horoz giriyor olaya.TüTtürüttüüüüğğğ diye bağırıyor.Başını veriyorlar tabi eline.Neyse o da ayrı konu.
Ordu’lu amca geliyor kolormatik gözlükeriyle:’Artis ne arar la bazarda?’ diyor.
-Bi bitmediniz .mına koyim yaa.Salvador Deliiiii,Kulakları küpeliiiii diye bağırarak kaçıyorum oradan.Ayaklarım götüme vuruyor .O derece yani.Fahrenheit üzüldü bak.Bi Bak be abi etrafına,kaldır kafanı.Ha başı önde,kafasına koyduğu ütopyaya giden,bunu yaparken de diğer her seçeneği göz ardı eden adamlara da saygım var ama.Bunlar ayrı ayrı olaylar amirim siz tarihleri karıştırıyorsunuz.’ARAL MARKET’  vs. ‘YARALI MARKET’.İpraağimin böyle gereksiz sululukları var evet,suluklukları.
yani doğrusu gibi değil de

onu yazmam oraya

bu vazo burada çok güzel durdu

içindekileri çiçekler de plastik

plastik meyve yemeyi çok seviyorum ben

geçenlerde şeyaptım pazardan

organik yiye yiye

köy sıçıcaz abi yakında dedim

yalan olmasın dayı dedim

o da bak bu tam gdo lu

hatta bu gdo

gdo su kabuğunda dedi

vay be dedim

bi de sebep yokken neden olmasın dedim

çok seviyorum o lafı

neden olmasın

dedim dedim

inandı

abi 2 liraya tamamla sen onu

dolapta bişii olmaz ona

dım dım dığım dığğm

ayarı tutturamıyorum ya

hiç sebep yokken

en gereksiz kişilere

en gerekli şeyleri söyleyiveriyorum

bi maçın ortasında

dayıya

(bu seferki öz dayı)

bu sefer ki

tek geliş

tek gidiş bile değil

beynime giden bi gemi var

kalbime uğramadan

üstelik çölde gidiyor bu

teknoloji ilerlemiş be.

-Kafayı kaldırıyorum,belki uyanıyorum.Top geçip gidiyor yanımdan.Vuramıyorum,bu da gol olmuyor.Bu da gol değil be Sadri abi.Yıldızlara bakıyorum,sahanın ışıklarından daha parlaklar.’Bol yıldızlı bir gecede ölmek isterim’ diyorum.Diyemiyorum ama işte.Aslında diyorum da sen daha sadece kafayı kaldırabiliyosun.
+Yok be Cenk abi sana demedim.(Bu Cenk hangisi ya?Deli olan mı yoksa Kesmeşeker’in solisti olan mı?
-Sana hangisi lazım?

Oyuncular:Ben,ben(bir ben var benden içeri olandaki ben),BenTen,Sarı Çizmeli Mehmet Ağa,Cenk,Kaptan,Sadri Alışık,Pazarcı,Artist,İsmail Türüt,Horoz,Salvador Dali,Ferhan Şensoy,Beşkaza Halkı ve tüm orospu çocukları.

Yer:Heykelin orası.

Zaman:Bazen oluyor öyle,hep öyle olur,her zaman öyle oldu,olazak.

’Zaman mı,değil zaman’.
Kaynak:Bir bira,bir bira daha derken son bira.

|Mertkan|
(yancı)

3 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=TiAr-5ipgl0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanı değil şimdi.

      Sil
    2. "Sessizliği bozmak için aklıma ilk gelen şeyi söyledim:’Aynı duvara işer miyiz?’
      Bıyıkaltından bi güldü.’Çişim yok be oğlum’ dedi."Gelince haber verirsin" dedim."

      Sil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.