21 Temmuz 2013 Pazar

Çok Sesli Yaşamak

Ne sanıyorum ki ben kendimi
Bir kadının yutkunuşuna karşı koyabiliyorum.
Uyumama yardımcı olacak
Bütün gece süren fısıldamalarıyla
Sevişebilme şansım varken,
Isırmaktan kanamış iki dudak arasında olamıyorum.
Korkuyorum,
Doğada benzeri olmayan
Rengi bildiklerimi allak bullak eden
Ama doğallığına takılıp kaldığım
Saç tellerinde kaybolmaktan.

Ufak bir baş hareketiyle
Kör eden güneşten,gece karanlığına...
Ben oradayım işte
Görüyorsun ama dokunma
Yakıyor ellerin.

Süzülüyorsun ya gözlerimde
Üzerinde parmaklarının dans ettiği piyanonun
Tuşları oluyorum.
Müzik bazen sert,bazen naif.
-Beyazdan siyaha-

Kaybediyorsun çoğu kez kendini
Bir de bakıyorsun ki
Aynı melodideyiz,dönüp duruyoruz.
-Beyazdan siyaha-

Tırt popçuların bestelerinde değil ama
En baba cazcıların gırtlağındayız.

|Mertkan|

2 yorum:

  1. Korkuyorum,
    Doğada benzeri olmayan
    Rengi bildiklerimi allak bullak eden
    Ama doğallığına takılıp kaldığım
    Saç tellerinde kaybolmaktan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AnKara'da tigris şarabı 12 lira.Bekleriz.

      Sil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.