29 Aralık 2012 Cumartesi

Bira'dam.


Bakarsın,
Alkol oranına bakarsın,
Efkarın tuttuğu geceden,
Geçmişlere gidilen saatler
Gençliğine indiğin dakikalar
Çocukluğa bakılan anlar...
Bakarsın.
50 cl'lik bakarsın.
Kesmez.
(+Gardaş çay var mı ya? Bende bitmiş de)
(-Var amına koyım dolabımı aç orada)

...
(+Ohoho gofret falan da varmış uçlanıyom?)
(-Uçlan abi.)
(+Ehehe kızmıyon dimi?)
(-Yok abi bundan kızılır mı ya)
(+He şeker de yokmuş bende)
(-Al abi. Dolap senin olsun orada ne görüyorsan al)
(+Ehehe eyvallah)
Dolap senin olsun denir mi adama?
Bakarsın.
'Amına koyayım oda arkadaşım' dersin.
Bakarsın.
Bakıp da göremezsin.
Adam kıyıda,
Köşede.
Tuttuğun 50lik adamı.
Öldürmüştür.
(-Durmuş!)
(+Buyur bilader)
(-Dostum benim bira vardı ya buzluğun altında saklıyodum?)
(+Saklıyo muydun sen onu ya?)
(-İçtin mi?)
(+Eheh?)
Adam ölmüştür.
50lik adam ölmüştür.
E biz durur muyuz?
Durar mıyız?
Dur.

|ASD|

5 yorum:

  1. biradamsız almıyorum hemşerim

    YanıtlaSil
  2. aslında ben buralarda biradam arıyordum

    YanıtlaSil
  3. tam olarak ne için arıyorsun ? şartlarda anlaşırsak olur tabi;yol,yemek,sigorta.

    YanıtlaSil
  4. Bul o zaman sen beni, yol ve yemek eyvallah ama sigorta imkansız.

    YanıtlaSil
  5. Sikordan olmazsa olmaz diyoruz 2 evetle gönderiyoruz o zaman.

    YanıtlaSil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.