20 Aralık 2012 Perşembe

Yakında buralardayız.


4 yorum:

  1. ayaktaki yusuf değil mi ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa. Karıştırmış olabiliriz ya. Hatta Yusuf- yazan Burak Yurdakul bile olabilir yani benziyor. Hatta -Mertkan'ın arkasındaki ayak ayak üstüne atan eleman bile Yusuf olabilir. Neyin ne olacağı belli olmuyor işte hayat.(Son cümleden sonra emekli muhabbetine girmiş bulunuyoruz. Kahvede, dolmuşta rastlanılması muhtemeldir.)

      |Yusuf|

      Sil
  2. sen söylemeseydin fotografta iki kişi olduğunu zannedecektim bi ömür.Ben de diyorum tamam ayaktaki yusuf da yerdeki de mertkan değil ki.Neyse canım niye takıldım ki bu kadar ben de anlamadım sallama beni :D

    YanıtlaSil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.