26 Aralık 2012 Çarşamba

Olay var.


Saygılar efenim. Ooo mehmet abiler de gelmiş. Ehehe ayşe teyzesiz de olmazdı. Yaklaşalım biraz daha evet. Tutamak Sorunu'na hoşgeldiniz.


  +Ne kadar umutsuz bir giriş oldu lan
  -Yok abi o siteye hoşgeldiniz demek istedi
  +Olsun amına koyım ne. O soruna hoşgeldiniz diye gi-

Kendi aramızda konuşmayalım efendim... Bilindiği üzere bir işe giriştik sanıp ikiye iki girek mi la diye bir site açmıştık.

  +Ben takip ediyodum lan onu. Kapattılar sonra.
  -Evet abi işte aynı elemanlar, onu anlatıyor.
  +Takip ediyodum işte.
  -Kızcak şimdi abi atarlı herif bunlar dinle bak.
  +Takip ediyodum ben.
  -Çaysızlıktan hep.

Sitemiz tutmadı falan değil. Tam aksine günlük 200 kişiye yakın bir trafiği vardı. Ama, sınav diye tabir ettiğimiz şey, hayatımızı milim milim sikerken; yazma işinden ve gündem takibinden uzak kaldık

  +Çok taşaklı konuşuyor yemin ederim.
  -Yok abi bir şey anlatmadı bile şu an?
  +Sınav sistem falan dedi olum. Kesin çok taşaklı bir şeyler anlatıyor.
  -Abi blog neden yürümedi onu anlatmaya çalışıyor da geçerli bi sebep bulamadı.
  +Olum yoğun adamlar bunlar. Kafaları çok farklı. Ne dese tamam derim ben bunlara.
  -Halamın taşakları olsa amcam olurdu.
  +Halana taş mı atmış amcan?
  -Yok abi halam aramış diyorum. Hadi dinle sen ben bi sigaraya çıkayım.

Gündemden uzak kalınca birbirimizden uzak kaldık

  +Valla helal olsun...

Birbirimizden uzak kalınca siteye ilgi gösteremedik. Siteye giren elemanlar her gün 'Uff hala aynı şeyler' diyerek siteden kopmaya başladılar. Böylelikle biz ,yani o gözlüklü eleman, sitenin üzerinden yazmaya devam edersek popülasyon eksikliğinden dolayı...

 +Off laflara bak, popi falan. Çok sağlam konuşuyo taşaksız yemin ederim.

...eksikliğinden dolayı sitenin eskisi kadar tutmayacağını düşündü ve bu işe girişmeyi ortaya attı. İşte bu siteyi açma sebebimiz budur. Amatörlük olarak dayandığımız ikiye iki girek mi la'nın kaymağını yedik. HTML Kod, Etiket, Altyapı, Fotoğraf ekleme gibi sikim şeyleri bile yeni yeni öğrendikten sonra bu sitenin daim ve mutlak olacağına söz veriyoruz!
(Salon alkışlar)
  +(Bağırarak) Helal olsun lan! Helal olsun amına koduklarım! Helal olsun!
  -(Nefes nefese)Noldu lan! Noldu?
  +Yemin ediyorum salonu titretti herif.
  -Olay mı çıktı noldu sen niye bastın küfrü? Kapıdan koştum geldim, çayı falan fırlattım hep.
  +Tüylerim tiken tiken oldu olum baksana...
  -Ahh abi be.
  +Olum bu elemanlar belki okumaz ama bi bok olur lan bunlardan.
  -Olur mu olur abi. Zaten zeki adamlar hep sıyırmış kafayı.
  +Ne kırmış anlamadım.
  -Salvador, aynştayn falan hep kırdı kırıyo gezmiş.
  +Biliyom ben salvadoru.
  -Evet abi Ekvador'da oturuyor.
  +Aynen aynen. Hafif esmer böyle. Bıyıkları şey dimi hulusi kentmen gibi?
  -Aynen abi hatta kardeşmiş onlar öyle bi muhabbet döndü geçen gün kavede.
  +O öteki dediğin adam da müzikçi değil mi? taynştayn mı dedin neydi?
  -Evet abi. Alman bu adam. Grup aslında bu aynştayn. Bazı yerlerde ramştayn diye geçer aldanma bak.
  +Aldanır mıyım lan hiç.
  -...
  +Çok bilimsel konuştum bugün kafam oldu kazan. Hadi gel bi çay ısmarlıyım kahvede. Bizimkiler varsa batak oynarız hem.
  -Abi ben gideyim ya. Babamın serçe parmağının tırnağında nası(enseye şaplak yer)
  +Ehehe seviyom lan seni göt. Yürü hadi.

Elini, arkadaşının boynuna atarak yürüyen adam, bir kez daha farkına bile varmadan arkadaşının gecesini oracıkta sikiverdi..
|ASD|

4 yorum:

  1. 03:02.evet bir gece daha uyku yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyku mu? Zaman geçirecek bir şeyler bulamayıp kafayı yasstığa koyup yapılan eylem. Adını da koyup gerekli bir şey gibi yutturuyorlar. Boş ver uyuma. uyumamaksorunu. |ASD|

      Sil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.