3 Ocak 2013 Perşembe

ARADA

Dağınığım,
Aklımı kaçırıyorum.
Kadına bakmayı düşünüyorum.

Düzensizim,
Seni seviyorum.
Kadın geçip gidiyor.

Yorgunum ve
Tahammülüm yok öğütlere.
Kadın gittikçe sana benziyor.

Kafam karışık,
Düşünüyorum ne düşündüğümü.
Kadın bir sigara yakıyor.

Kaçmalıyım,
Bildiğim tek eylem gitmek sanki.
Kadın ağlıyor.

Kelimelerim;
Kadının rüzgarda savrulan saçı kadar
Başıboş.

Ve dünya;
Bulanık bir camın ardında.
Kadın;ölümle yaşam arasında.

Ve ben
Hayalle gerçek arasında,
Kadının hayalinden çok uzakta.
  |Mertkan|
   (Yancı)

5 yorum:

  1. Atların neden kutsal hayvan olduğunu açıklayan çıkmamış, hayal kırıklığı.

    YanıtlaSil
  2. atla gel.ben açıklıcam

    YanıtlaSil
  3. atlara olan ilgim çocukluğuma kadar gider.bzim mahallede stadın orada çingeneler yaşardı.nerdeyse hepsinin bi atı var.sokaklarda atla gezerlerdi ve bu atlar her yere sıçardı.bütün bi mahalle at pisliği kokardı.atlarla ilgili bi tek at yarışı hakkınnda bilgim yok.

    YanıtlaSil
  4. Atla geldim ama sen yoğudun

    YanıtlaSil
  5. çocukken oynadığım bi atım vardı. oyuncaktı ama çok şeydi benim için. üstündeki sarı kafalı kızı bile severdim. sonra onu koparıp atmam gerekti. şimdi ikisi de yok.

    YanıtlaSil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.