5 Ocak 2013 Cumartesi

Yaprak

Blogumuza gönderilen bir şiir. Abdullah Özalp gönderdi. Teşekkür ediyoruz. (Abdullah Özalp kimdir? >>)

YAPRAK

Yaşım oldu 18 ve alıştım rüzgara
Henüz erken dediler dostlar
Ölmek için bu yaşta

Kimileri dinlerdi beni
Kimileri susardı bana
Anlatırdım derdimi
Duymak için bambaşka
Erken mi yaşlandım ne?
Neden hissetmiyorum artık?
Sevgi neden çürüdü, gökyüzü neden karanlık?
Bağırmak anlamsız
Takvimden düştü yapraklar
Giden gelmiyor geri, anla artık
Hep hüzün dolu bu sonbaharlar
Dönüp bakıyorum ardıma
Boşa geçmiş bir ömür mü dersin?
Verilen onca kavgaya
Söyle evlat sen ne dersin?
Ağrıyor artık şakaklar
Sorun oluşan aklar mı bilmiyorum.
Çökmüş gözler anlamsız bakar
Yoruldum evlat, yoruldum...

Yoruldum evlat, yoruldum...


|ASD|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.