7 Mart 2013 Perşembe

RADYO NABER FM


  Müdür ne yaptın?Bu gece bir radyo yayını yaparmışçasına konuşucam,daha doğrusu yazıcam.-Amanın da radyo yayını yaparmış-çasına.
 
Var mı hacı  fikri olan?Bu arada Fikri Sönmez diye bi dayı var.Dayıların dayısıdır kendisi Fatsa’da.
  Bizim bi fikrimiz yok.YGS derken,vize derken mala bağladık.Mala vurduk.Bu kadar sınav çalışacağımıza şınav çeksek karnımızda bi kilo baklava olurdu şimdi.Ölücem şimdi kavram kargaşasından.Kelimelerle sevişmek diye bir şey var ya.
  Konuyu bulmak için zaman kazanayım derken baya bi saçmaladım.Konu zaman olabilir aslında,ya da can sıkıntısı.Can sıkıntısını zamanın bir bölümü olarak algılarsak,zaman daha geniş bir kavram oluyor ve dolayısıyla zamanı konuşmak daha bi mantıklı oluyor.Zamanın bir bölümü çünkü;zamanın geçmemesiyle fark ettiğimiz bi durum bence can sıkıntısı.Bizim evde daha çok cam sıkıntısı var.Çift cam olmadığı için soğuk geliyor dışarıdan.Camı cananı bütün varımı alsın da Hüda…Ona zam buna zam hani bize cam cam!Ah be amcam gene içindeki çocuk senin yerine konuşuyor.İçimdeki çocuk benim yerime davranıyor,içimdeki yaşlı benim yerime düşünüyor.Ben bi bok yapmıyorum.He bol bol aylaklık ediyorum.
  Zamanı konuşacaktık ama zaman kalmadı.
  Bugün de bloga ayrılan zamanın sonuna geldik.
  Gideyim de kimya kitabını hatim eyleyeyim.Öperler.Bu arada yeni küfür buldum-bulduk.Hassikamınıgit.
|Mertkan|
(yancı)


8 yorum:

  1. Kim lan bu aylak adam? Harbiden lan siz radyo yayını yapsanıza şu sınavdan sonra. iş var sizde. olcasınız siz. (Atsız)

    YanıtlaSil
  2. Hüseyin Nihal mı la bu?

    YanıtlaSil
  3. Yuh lan mistikçi yaptınız adamı iki dakkada. Yeniciyim ben. birinci ikinci fark etmez. bir garip oran veliyim.

    YanıtlaSil
  4. Buran da buram buram tütüyor burnumda.buran altıntop-ay buram ağrıyor konserinden.(Şuram)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben başıma geleceği biliyordum. (anne sözü)

      Sil
    2. hatırlayamadım ben onu ya.

      Sil
    3. aylaklık zor zanaat. ayık ol ayık!

      Sil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.