16 Nisan 2013 Salı

İlk Olmayanın Özeti


Sabah ayazının geçmesinden sonra
Çok sıcak olan bir pazar gününde
Mutluluk;
Bir babanın kızıyla beraber bisiklet sürmesi
                                                                sahil yolu boyunca.
Sonluluk;
Sonsuz yalnızlık
            yalınlık
            yanlışlık
Yanlış veya yanlış
Ne fark eder
Doğru olmadıktan sonra.

Bir adamın arabada uyuması
Seslerde martı
Görünüşte mavi
Hislerde rüzgar ve sıcak.

Sallanan lamba
Kendimi sorguluyorum bu masada.
İyi de benim
Kötü de.
İyide sensin,
Kötüde biz.
Ama yine biz iyi ki biziz.
-Ama’dan önce söylenenlerin bir önemi yok burada.

Nefessiz koşulan mesafeler
Hissettirdiğin duygunun kaynağına doğru.
Yolda rastladıklarım;umutsuz unutulanlar.
Taşıyorum
Aklımdaki nehirden,mantığımın ötesinde.
Yol kenarındaki evlerin yarısına kadar
Doluyorum.

Bazen akıyorum
Akıntı sana doğru yine.
Lütfen üzülmesin balıkçılar,
-durumun onlarla bir ilgisi yok.

Sürükleniyorum ve
Bu bir teslim oluş mu,
Yoksa kabulleniş mi?
Geldiğim yerde bunun ayrımındayım.
-Biraz nefes al,sonra devam edeceğim.

Nefesinde boğulmayalı çok oldu.
Sanırım 28 gün…
28’den çok korkarım,r harfi kadar değil.
-konunun r harfiyle de bir ilgisi yok.

Ben hiç ben olamadım
Ama ben hiç de olmadım.
Sadece ilk olamadım
Ve bu da ilk olmadı…

Biliyor musun
Uzun bir yola çıksak
Vardığımız yerde renkler canlı olsa
Her şey açık olsa,kilitlerimizle beraber…
Ya da bunların hepsini boşver.
Sadece omzundan öpsem
Her şey çözülecek.
Biliyor musun?
Kitaptaki kahve lekesi kadar güzelsin.


|Mertkan|
(yancı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.