4 Mayıs 2013 Cumartesi

Peyote Bizi Çağırıyor


Sigara orkestrası
Bir paket orkestra

-Yirmi kişilik

Siiiigarooo Sigaro Sigaro

İyi dinlenceler
İyi dinlemeceler
Ve iyi geceler rüya dilencileri.

Baharın yan etkiler çok fazla
Sen de dahil.

Ama yine çok uzaksın,
Büyük bir hata mesafesinde..
Anlayabilsem,çözmüştüm şimdiye
Benim Rock’n Roll’umu nasıl öldürdüğünü.

Seviş’i okumaya yeni başlamıştım oysa
Başlarda baya sürükleyiciydi
28. sayfaya gelene kadar.

Başladığın yerde bitti diyebiliriz.

Ben hep buradayım ama
Başladığında,son bulduğunda.
Otogarımda gelenleri karşılar,gidenlere de el sallarım
Gerekli olan ifadelerle.

Ve yazdıklarımı beğenmeyebilirsin.
Sana yazılanlar senin yanında çirkin kalabilirler çünkü.
Bundan korkuyorum.
Her şey 26 Kasım gecesi kadar güzel olmayabilir.
Ayın 28’i mutlaka gelir.
Dokunsal sakinleştiriciliğin sonra erer
Sabaha kadar süren fısıldamalarımla beraber.
İşte getiremediğim son da tam olarak bu.

Her zaman biliyordun,
Hiçbir zaman sonunu getiremeyeceğimi.

Sabah için perdeler var
Gece için içkiler..
Bizim için hiçbir şey yok.

Bunları boşver ve onları da.
Geleneği bozmayız gene
Kadınlardan ve önemli şeylerden bahsederiz.
Aslında genelde kadınlardan..
Bok vardı çünkü kadınlarda,
Farklı coğrafyalarda da.
Müthiş mütevazı bir insanın
Yapmak için doğduğu işi yaparken 
Yeryüzünün en güçlü adamı olduğunu söyleriz. 
Ölçülü şiir yazmaya çalışırız 
İlk cümle ‘’Izdırabını sikeyim’’ olur
Ki bu cümle sekiz heceden oluşur.
Kısmen başarılı.

Ama yine getiremem sonunu,
Ben böyleyim işte,yazamadığın gibiyim.
Tek üzüldüğüm 
Aynı masada içemeyişimiz olur.
Ve dudaklarında anasonun tadına bakamayışım

İletişimsizlik!
İletişim’bizlik bir şey değilmiş.



-SON-

|Mertkan|
(yancı)

3 yorum:

  1. 26 kasım gecesi.. unutmamışsın

    YanıtlaSil
  2. Yazının sonu olmalı bu 26 kasım gecesinin değil. Hala o gecedeyiz o geceleri yaşıyoruz sen farkında değil misin? Aslında sen çoğu zaman farkında değilsin

    YanıtlaSil
  3. Hayır.Geceler 3-4 saate kadar indi şimdi,dün gece balık tutarken farkettim.Artık daha fakiriz yani güneş daha çok,perdeler de.Bu işler böyle bu şekil şey

    YanıtlaSil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.