11 Haziran 2013 Salı

600 Evler


Her şey değişir ve her yer

Mezarlıklar hariç
Yenileri eklenir ama
Mezarlar hep yerli yerindedir.

Ve zaman
Bizi bir yerlere taşıyan
Bazen de olduğumuz yere çivileyen zaman
Dokunamaz ölülere.



Neyi değiştirir ki
Yola atlamak
Son anda duramamak
Ölümü beklememek…Çürür müsün?
Çürüyoruz günlerce.

Karıncalar mı geziyor
Yoksa uyuşukluğum mu bu 
Kasıklarım hariç her yerde 
Hissettiğim.

Otları koparsanız bile 
Dokunamazsınız ki 
Ben çürüdüm onlar büyüdü
Koparmayın beni çok yerimden.

Sonsuz uykuda bile
Kabuslardan kurtulmuyor ruhum.
Biraz ışık,kemiklere iyi gelir.
Sesim güzel olmasa da biraz müzik…

Ben geldim yahu,Toşak!
Hala yatıyosun,
Ne yattın be İncebel Süleyman
Kaç senedir toprak içinde
Sen yattın,ben yazdım.
Kalk iki kadeh bir şeyler içelim
Biz hala küçüğüz ama 
Dostlar seni hatırlar.

|Mertkan|
(yancı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.