30 Haziran 2013 Pazar

Basit olmasından korktum

Bir
Yok bir değil
Kart oynadım bir sürü
Soyutluğa
Gene de el titriyor kupa asında.

Uyuyor Cemil uyuyor
Araba mezarlığında
Çürümeye bırakılmış demir yığınlarında
Galerisi var onun,acayip zengin.
Ama işte vitesi atıyor,geçmiyor
Direksiyon elinde kalıyor
Uyanamıyor Cemil uyanamıyor.

Lan Cemil
Kan kırmızıdır,bordo değil.
Bir ara sen de bana söyle bunu.
Not al Cemil unutkanım,üşengecim ben.

Söylenenleri duymuyorsun
Başım da ağrıyor zaten
Yeri burası değil.
Bak ben her yerde söyleyemem
Sandığımda biriktirdiklerimi.
Gitmiyor lan işte
Gitmiyor,ölü o araba
Yarım asırlık bir ceset o,gömülmemiş.
Hayalde bile değil
Kafanın içinde dolaşıyorsun.
Derinliğine iniyorsun ama
Aynı noktada.
...
Tersaneye park etti arabayı
Gemi iskeletleriyle battı.
Yüzüyosun Cemil tüm zayıflığınla
Arkandan atlayamam denize ama
Vaktidir söylemenin

Yenilmedin be oğlum
Savaşmadan teslim oldun
Ki bu da cebindeki kupa asının büyüsüdür.
Çok açılmadan yak sen o kartı.
...
Ve ihtiyar balıkçının yamalı ağlarına
Sadece balıklar takılmadı bu sefer.
Kimliği de yoktu garibin
Mezar taşına İskelet Cemil yazdılar
En ucuzundan.
...
Her sabah umut atıyoruz ya denize
Bir kart yüzüyor okyanusta.

|Mertkan|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.