29 Haziran 2013 Cumartesi

Oda ferahlığı gibi şarkı

Hayranı olduğum tırnaklarını yiyorsun ya 
Bir cinayeti izler gibi izliyorum.
Benimkiler baba tarafına çekmiş
-kısa ve enine-
Güçsüzüm demiyorum ama 
Sımsıkı tutamam işte ellerini
Dedim ya tırnaklarım falan
Biçimsizler biraz.


Ben bunları tartışırken kendimle
Sen çoktan çekip gitmiş olursun.
Koşsam 
Yakalasam
Sarılsam bırakmazsın yine kendini bana.
Yine denemedim işte şahitsin
Kafamda başlatıp bitiriyorum
Ama hiçbir şey olmuyor
Olmadığı gibi.
Salaklık baba mirası bende.

Oldu bittiye rağmen 
Hala arka koltuktasın 
Radyoda da başka şarkı çalıyor.

Hesabı ben öderim dur
Neyse bozuk yokmuş.
Eve bıraksaydım?
Bak sen kaldırımdan yürüyeceksin
Ben de su birikintilerinden
Ya da kuruyup toprağa düşmüş yaprakların üzerinden...
Olmaz,tabi.
Olmasın,
Bir yerlere tutunarak da gidebilirim ben eve
Sarhoş değilim,bazen.
İnsan işte
N’olursa olsun
Günün sonunda bir şekilde varıyor evine,
Kokuyu hapsedemeden avuçlarında.

|Mertkan|


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.