3 Şubat 2014 Pazartesi

Oğlumun Adıdır Ali İsmail!


Daha çok küçükken
Babamla top oynarken kumsalda
Hafiften tekme atardı bacaklarıma.
Kum tenime sürttükçe canım yanardı ama
Şikayet etmezdim.
Babam bana acı çekerken yıkılmamayı
Düşe kalka da olsa 
Topu kaleye atmayı öğretti.

İyi de baba
Bu kravatlı adamlar,mavi üniformalılar
Hiç de iyiliğim için vurmuyor.
Onları sevmek zorunda mıyım baba?
Merak etme baba
Ben Ali'nin pasını
Gol yapacağım.

Sen Ali İsmail'i tanıyor musun?
Ben de tanımıyordum ama
Sanki çocukluk arkadaşım
Sanki paramız yetmemiş de
Tostu ikiye bölüp yemişiz onunla.
Sanki aynı zamanda okulu asmışız
Aynı kızı sevmişiz
Aynı müziği dinlemişiz...

Beni sevdiğin kadar
Onu da sev baba.

|Mertkan|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.