11 Mart 2014 Salı

Kardeşim.

'Şarkı sözleri de sizlere gelsin. Katiller. Utanmayanlar!'
Yüreğinin büyüklüğünü, güneşe bakamadığım zaman anladım. Çok masum, çok güzel bir çocuktun kardeşim. Daima öyle olacaksın. Seni görmesem de ekmeğimi bile paylaşmaya hazırdım seninle. Uçurtma yapmayı çok geç öğrendim ben. Aynı şeyi sana yaşatmayacaktık kardeşim. Daha bir kız için kavgaya bile girmedik seninle.

Yapma be kara kaşlım... Senden öğrendik çoğu şeyi. Sen 269 gün direnerek en güzel yüz metresini koştun bu yolun. Kardeşim, bu sözleri duysaydın belki beni sevmezdin; hiçbir ruhani varlığa inanmıyorum ama biliyorum, sen çok güzel bir yerlerdesin. Bizi izliyorsun. Derstesin, parktasın,kantin sırasındasın.
Çok benzetiyorum seni kendime. Ben de annemi çok severim. Ben de aynı şeyi derdim 'sen gazdan kaçamazsın ben hızlı koşarım anne, ekmeği ben alırım...'
Biliyor musun? Benim hiç kardeşim olmadı. Ama çok kardeşim öldü. Hepsi kalbimizde. Tüm kardeşlerle.
Bizim tutunacak bir dalımız yok Berkin. Fazla bekletmeyiz seni umarım. Gittiğin yüksekliğe çıkamasak da uçurtmalarımıza basarak yürürsün üstümüzde. Seni sevdik, seviyoruz.
''Milyonlarca abinden bir tanesi''
|zaGOR!|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.