4 Mart 2014 Salı

Su yılanları zehirsizdir.


22.10
-Hadi abi gel. Moralim bozuk da biraz.
+Ya çok üşeniyorum. Yarın 9da dersim var. Dizi izliyorum falan. Yarın akşam yapsak olur mu? Çarşamba boş günüm hem.
-...
+Tamam lan geliyorum.



23.15
+4 bira yeter bence. .Güzelinden bir de film.
-ikiye iki mi yani?
+Yok kişi başı dört.
-Fazla.

01.20
+Kadınlar masum erkek sevmiyor. Nerede puşt, it, kopuk, serseri, çakal, zengin var hepsi oraya yöneliyor. Metrodan çıkıp da gideceği yönü bilmeyen insanları severim bu yüzden. Belki de oyum. Oyum sana.
-Sonunda sıçtın bak. İyi gidiyordun.
+Anlat la. Neden çağırdın? Hatun işleri mi?
-Yav çok karışık, biraz karışık, bayağı fazla.
+Hangisi düz oldu ki?

2.25
-İşte böyle. O kadar emek ver sen, gitsin arazinin ortasına...
+Evlenmiş midir?
-Yok lan, öğrenci daha.
+Onu demiyorum.
-Nasıl?
+Abi sıra bana geçsin mi? Ben anlatayım biraz da. Biraz da biz anlatalım hatta. Emme basma tulumba görevini başkaları alsın. Dinlediğim gibi, dinlendiğimiz gibi!
'Bağırmayın lan!'
+Oraya gelirsem ağzını yüzünü sikerim ha. Yat uyu lan. 4 oda öteden nasıl duyuyon sen bizi!
-Anlat abi.

5.15
Herkes uyumuş. Elimde telefon. Malım malım malım malım bakıyorum telefona. 'Ulan' diyor şeytan. 'Ne olacak? Bir kumru bile eşini seçmede bu kadar titiz değil. Nereden  geliyor bu titizlik.' Afedersiniz ama; şeytan senin de amına goyim.
+Şey, iyi geceler. Uyandırdım mı?
-Kimsiniz?
+...
-Kimsiniz dedim?
+Ali ben.
-Arama artık, uzak dur. Yettin bu nedir ya psikopat gibi.
+Anladığında çok geç olacak. Özür dilerim. Rahatsız etmiyorum bir daha. İyi geceler.
-Ne geç olması, saçma sapan konuşuyorsun.
+(Ellerini sıkıyor. Duvara kafa atıyor iki üç kere. Ama gülümsemeye devam.)
-Bu kaçıncı ya, gece yarısı rahatsız etmeler.
+(Duvara yumruk atıyor. Ceketinin kolunu ısırıyor. Düğme parçalanmış. Ağzında sedef dolu.)
-Huzur bırak insanda biraz bu nedir? Kaçıncı kez tedirgin oluyorum senin yüzünden ya.
+(Parmakları kan içinde. Ceketin kolu yırtılmış. Duvarda kan izleri.)
-Tehdit mi ediyorsun!?
+''Ne tehditi lan. Salak salak konuşma. Siktiğimin şehri dahil tüm direniş alanlarında sana baktım. Yanındaki lavuğun amına korum. Tek bildiğin zenginlik, para, şan, şöhret, kaliteli kıyafetler mi! Hayatımı yedim lan haberin var mı! Sik kafalı. Sen ölen babanı bile beklememişsindir lan 5 sene. Antin kuntin tehdit mi ediyorsun diyorsun bi de. Ulan kaç kişi geldi bana 'gel abi kaçıralım yanındaki elemanı. Kapatalım bi güzel benzetelim' diye. Baktım mutlusun, bıraktım lan orospu! Bıraktım. O mutluysa bana ihtiyacı yoktur dedim bıraktım. Gitsin mutlu olsun. Ben onun internetin ücra köşelerinde bulduğum fotoğrafları ile yetinirim dedim. Sen naptın amın feryadı! Naptın!? Daha hayatında iki kitabın kapağını kaldırmamış adamın altına yattın. Sırf zengin ve kaslı diye. Şimdi sen beni hayatından çıkardın ya. Senin hayatında bir değişme olmayacak. Ama ben seni hayatımdan çıkardım ya, kuşlar dökülecek çatılardan. O derece rahatlatacaksın beni. O önerdiğim filmleri, kitapları da ortalıkta söyleyerek popüler görünüyorsun. Her şeyiniz sermaye lan. Her bi bokunuz sermaye! Zamanında bi oturup konuşsaydık, anlatsaydım ben sana geleceği; şu an elimi gözümü parçalamamış olurdum! Salaksın lan! Mal!''
-Alo? Bak susuyorsun yine. Kapatıyorum ben.
+Rahatsızlık verdiğim için özür dilerim. Kusura bakma.
''Dıııt, dıııt, dıııt''

|zaGOR!|

4 yorum:

  1. Ulan yusuf tam bir yavsaksin.

    YanıtlaSil
  2. Zagor! Ben geldim. Hazır mısın? Başlıyorum.
    Bugün de bir milyon kez filan eski sevgilimin profilini kontrol ettim.
    Acaba beni görüyor mudur kafasıyla-ki kendisi 293082131 kilometre ötede bir yerde- balkonun orta yerinde sigara içtim, iç çamaşırıma kadar ıslandım(şair burda donuma demeyerek kibar olduğunu sanıyor)
    Zannettiğin kadar sevmiyorsun oğlum o kızı. Alışkanlık, geri alma isteği. Bensiz nasıl mutlu olur amına koyayım BANA GÜLDÜĞÜ GİBİ NASIL BAŞKA BİRİNE GÜLEBİLİR? SİKERİM ÖYLE ADALETİ, kafası biraz. Bi' nevi at kafası. Vesselam gerçekçi adamsın sen de biliyorsun ki benim eski sevgilim orda sikinin taşşağının keyfine bakıyor. Senin kız da sikinin taşşağının keyfine bakan bir kaslının altına yatıyor. Hayat bu kadar basit olum dua et de bizimkiler birbirleriyle sevişiyor olmasın. Çünkü o zaman bizim de sevişmemiz gerekir, doğanın kanunu. Ehe. Şaka. İyiki anonim olmak diye bir olay var.
    Senin ona öğrettiğin şeyleri kullanarak daha marjinal olduğunu düşünen bir kız için mi üzülüyorsun? Afedersin de mantığını sikeyim. Ben de beni çok sevdiğini söyledikten sonra mesajla ayrılan bir kaslı için üzülüyorum AMA KONU BU DEĞİL.
    Belki sadece 18'im daha(19 da olabilir bu ailemizde bir tartışma konusu şuan) ama biliyorum o acıyı. Göğsünü kavuruşunu. Telefonuna tanımadık bir numaradan gelen çağrıyı acaba o mudur beklentisiyle açışını. Her gece rüyanda başka biriyle görmemek için yatmadan önce beynini iyice yorduğunu, sırf bu yüzden sek rakıdan shot atabilecek hale düşüp rakı kültürünü de siktiğini biliyorum. Kendimden biliyorum Zagor, fazla uzağa gitmeye gerek yok.
    Burda yazamayacağım o kadar çok şey biliyorum ki sebepsizce sana yakın hissediyorum kendimi. Hassiktir gizli aşk mektupları gibi oldu, bir de ask.fm aç ordan sarayım sana amına koyayım. Şaka bir tarafa seni belki pek iyi değil ama acını iyi tanıyorum. Bu yüzden ilk fırsatta terasta bir bira içmemiz lazım. Tercihim birayı alıp Kurtuluş'a kaçmak olurdu ama ona biraz var. Giderken sana bi şarkı armağan ediyim mi lan? Oasis-Don't Look Back In Anger. Felaket seviyorum bunu bak facebookta bile paylaşamıyorum ortalık orospusuna döner diye sen düşün.
    Bunları düşün. Karıyı kızı düşünme. Eylemde gözlerin bir "eylem güzeli"ni arasın. Kaslı görüp altına yatacak orospuları değil. Büyük memeliyi bulan kaslı tarafından terk edilmiş eylem güzellerini bul.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm ben ne zaman bira içsem patırt diye damlıyorsun. Helal olsun şu önsezilerine. Geğirirken sigara içtim dur toplanıcam biraz.

      Heh. Ya bizim olay çok karışık. Yani kurmaca bir yazının altındaki sezişleri seziyorsun. Helal olsun şu sezilerine.

      Yav aslında bizim olay olmuş Fadimenin düğünü. Ya aptallık ya yazarlık sevdası. Ateistin zorla bayram namazlarına gönderilişi falan. Babamın en büyük işidir bu. Helal olsun şu düz düşüncelerine pederin.

      Nedense teras değil de boktan bir çatıda yağmurun altında sigara içmeye çalışmak daha da iyi gelebilirdi.

      Ve son olarak şunu diyeyim ben. Gayet de tanıyorsun bence beni. Hayırlı işler ikimize de. Kesişmek üzere.

      Sil

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.