25 Nisan 2014 Cuma

Küre-Şiir.

Tüm yanaklara, tüm yaşanmışlıklara, tüm yaşanmamışlıklara. Boş ver yeni sözcük türettim. Bunlar da derste aklıma geldi. Hoca ile aramız bozuk da. Neymiş efendim, derse alkollü girilmezmiş. Ben alkolle çalışıyorum beybi. Senin o toz kondurmadığın arabanı sikeyim. Gripin konseri vardı dün gece. Gripini sevmem. Yani sevmem dediğim 'dur bi gripin dinleyeyim' demedim hiç. Şarkılarını bilmem.

Bohem içinde yaşarken, kendisinden sigara isteyen evsize; sigara+bira verenlere selam olsun!
Yazın Çalış sahilinde bizimle takılacak olan anonimlere selam olsun!
Tüm gökdelenler sahiplerine girsin!
-49'dan yaz okuluna bırakan hocalara da girebilir-

Büyüdük artık. Kavgalarımız bile ailemizden taştı. İstemediğimiz şeylere karşı boyun eğmeden boyun eğdiriyoruz. Ağaç dalı gibiyiz kardeşim. Yaşlandıkça sert, kabukları kalın ve gittikçe gereksiz.

Cidden gözleri ne renkti?
Ela kere ela mı?
28 LD Slim, 2 Camel.
Direniş alanlarında ölmez isek, hepinizle öpüşeceğiz! Pardon, görüşeceğiz.

Mertkan, İkiye iki giremedik ya la!

|Yusuf Cerit.|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İtinayla laf dalaşına girilir, laf sokulur, kafa açılır, kafa becerilir. Bir klavye uzağınızdayız.